EcranMobile.fr : l'actualité du marketing mobile

Palm's Online Pre Campaign: Less Creepiness, More Effectiveness




comScore, a company that specializes in measuring the digital world, has released an analysis of recent online trends related to the June debut of the Palm Pre (including Sprint's "Now Network" ad campaign).

The numbers related to the "Human Clock" ad which consisted of a takeover of YouTube's homepage are interesting.  Catch the analysis after the break!

read more



Source : http://feedproxy.google.com/~r/Precentralnet/~3/CP...



Tags : palm, pré
Mercredi 29 Juillet 2009


Veille Twitter | Communiqués | Web Review


Recherche Archives


Newsletter Email / RCS

Inscrivez-vous à notre newsletter pour suivre nos actualités.

Le champ SMS doit contenir entre 6 et 19 chiffres et inclure le code pays sans utiliser +/0 (ex. : 33xxxxxxxxx pour la France)
?

Nous utilisons Brevo en tant que plateforme marketing. En soumettant ce formulaire, vous acceptez que les données personnelles que vous avez fournies soient transférées à Brevo pour être traitées conformément à la politique de confidentialité de Brevo.

Terminé