EcranMobile.fr : l'actualité du marketing mobile

T-Mobile to employees: don’t you dare open this until October 25th




What not to do if you are a large company and have a secret project — ship a box full of relevant collateral to a retail locale with a stern looking label that reads “Don’t Open Until 10/25″. A new connect has come through with some pricing details on T-Mo’s Project Dark, and as usual, we’ve ripped it apart and deciphered it. Pics and pricing after the bounce.

Thanks, justfinethanku!

T-Mo Darkness

Individual Plan – No 2-year commitment

  • 500 Minutes  – $30
  • 500 + Unlimited Text – $40
  • 500 + Unlimited Text  + Unlimited Web – $60
  • 1000 Minutes – $40
  • 1000 + Unlimited Text – $50
  • 1000 +Unlimited Text  + Unlimited Web – $70
  • Unlmited Talk – $50
  • Unlimited Talk + Unlimited Text – $60
  • Unlimited Talk +Unlimited Text  + Unlimited Web – $80

Family Plan – Includes 2-lines + 2-year commitment

  • 750 Minutes – $60
  • 750 + Unlimited Text – $80
  • 750 + Unlimited Text + Unlimited Web – $140
  • 1500 Minutes – $80
  • 1500 + Unlimited Text – $100
  • 1500 + Unlimited Text + Unlimited Web – $160
  • Unlimited Minutes – $100
  • Unlimited Talk + Unlimited Text – $120
  • Unlimited Talk + Unlimited Text + Unlimited Web – $180


Source : http://feedproxy.google.com/~r/TheBoyGeniusReport/...


Mercredi 21 Octobre 2009


Veille Twitter | Communiqués | Web Review


Recherche Archives


Newsletter Email / RCS

Inscrivez-vous à notre newsletter pour suivre nos actualités.

Le champ SMS doit contenir entre 6 et 19 chiffres et inclure le code pays sans utiliser +/0 (ex. : 33xxxxxxxxx pour la France)
?

Nous utilisons Brevo en tant que plateforme marketing. En soumettant ce formulaire, vous acceptez que les données personnelles que vous avez fournies soient transférées à Brevo pour être traitées conformément à la politique de confidentialité de Brevo.

Terminé