EcranMobile.fr : l'actualité du marketing mobile

Snapchat’s programmatic ads fetch $3-$8 CPMs




Snapchat’s ad rates have taken a hit since it started selling ads programmatically.

CPMs for Snapchat inventory that’s sold in open auctions run between $3 and $8, according to three ad buyers requesting anonymity. Those rates are similar to what’s found on Facebook, but the difference with Facebook is that it has much more scale. Snapchat reported 178 million daily active users in the third quarter. Meanwhile, Facebook claims to have 1.4 billion daily active users.

Programmatic...

Source : https://digiday.com/marketing/snapchats-programmat...



Jeudi 1 Janvier 1970


A lire également
< >

Vendredi 19 Janvier 2024 - 16:42 TikTok is experimenting with a feature tha...

Jeudi 18 Janvier 2024 - 16:42 Cookies : la Cnil inflige 10 million...


Veille Twitter | Communiqués | Web Review


Recherche Archives


Newsletter Email / RCS

Inscrivez-vous à notre newsletter pour suivre nos actualités.

Le champ SMS doit contenir entre 6 et 19 chiffres et inclure le code pays sans utiliser +/0 (ex. : 33xxxxxxxxx pour la France)
?

Nous utilisons Brevo en tant que plateforme marketing. En soumettant ce formulaire, vous acceptez que les données personnelles que vous avez fournies soient transférées à Brevo pour être traitées conformément à la politique de confidentialité de Brevo.

Terminé