EcranMobile.fr : l'actualité du marketing mobile

Microsoft refutes "clumsy" claim, points to end results




Microsoft corporate communications head Frank Shaw has quickly rejected former VP Dick Brass' assertions that the company is no longer innovative by citing examples of what Shaw views as success. The PR leader believes Microsoft should be seen by its "broad impact" and notes that, in spite of ClearType's delays, it's now on more than a billion PCs. Scale is more important than speed, he argues....

Source : http://www.electronista.com/articles/10/02/04/ms.p...


Vendredi 5 Février 2010


Veille Twitter | Communiqués | Web Review


Recherche Archives


Newsletter Email / RCS

Inscrivez-vous à notre newsletter pour suivre nos actualités.

Le champ SMS doit contenir entre 6 et 19 chiffres et inclure le code pays sans utiliser +/0 (ex. : 33xxxxxxxxx pour la France)
?

Nous utilisons Brevo en tant que plateforme marketing. En soumettant ce formulaire, vous acceptez que les données personnelles que vous avez fournies soient transférées à Brevo pour être traitées conformément à la politique de confidentialité de Brevo.

Terminé