EcranMobile.fr : l'actualité du marketing mobile

Foot Locker Launches 'Cash for Kicks' Campaign on Outdoor, Outernet & Internet




NEW YORK, Jan. 6 /PRNewswire/ -- Foot Locker recently launched their "Cash for Kicks" Sweepstakes on multiple CBS Outdoor formats nationwide, as well as on several CBS Internet sites. Foot Locker utilized many different elements under the CBS Outdoor umbrella, including traditional billboard ads and rail media, and ads on the screens in more than 4,000 GameStop TV locations. Additionally, txt2go, CBS Outdoor's mobile platform, fueled the sweepstakes component. The integrated campaign provided general awareness as well as a targeted engagement with Foot Locker's primary audience.

Source : http://www.prnewswire.com/news-releases/foot-locke...


Mercredi 6 Janvier 2010


Veille Twitter | Communiqués | Web Review


Recherche Archives


Newsletter Email / RCS

Inscrivez-vous à notre newsletter pour suivre nos actualités.

Le champ SMS doit contenir entre 6 et 19 chiffres et inclure le code pays sans utiliser +/0 (ex. : 33xxxxxxxxx pour la France)
?

Nous utilisons Brevo en tant que plateforme marketing. En soumettant ce formulaire, vous acceptez que les données personnelles que vous avez fournies soient transférées à Brevo pour être traitées conformément à la politique de confidentialité de Brevo.

Terminé