EcranMobile.fr : l'actualité du marketing mobile

Amazon cedes to Macmillan with Apple looming




Amazon in an unusual weekend update revealed that it has accepted Macmillian's pricing terms for e-books on the Kindle store. The online retailer said it would involuntarily agree to Macmillan's price increase requests and accept the publisher's agency model, which will raise the prices of popular titles from Amazon's previously insisted-upon $10 to a typical $13 or $15. Amazon in its defense argued that it was strongarmed by its dependence on publishers and made the unusual claim that Macmillan had a "monopoly" on its own books, letting it dictate the terms of how...

Source : http://www.electronista.com/articles/10/01/31/amaz...


Lundi 1 Février 2010


Veille Twitter | Communiqués | Web Review


Recherche Archives


Newsletter Email / RCS

Inscrivez-vous à notre newsletter pour suivre nos actualités.

Le champ SMS doit contenir entre 6 et 19 chiffres et inclure le code pays sans utiliser +/0 (ex. : 33xxxxxxxxx pour la France)
?

Nous utilisons Brevo en tant que plateforme marketing. En soumettant ce formulaire, vous acceptez que les données personnelles que vous avez fournies soient transférées à Brevo pour être traitées conformément à la politique de confidentialité de Brevo.

Terminé